جهانگیری گفت: وظیفه شرعی همه مسئولان و مردم حضور در انتخابات است، زیرا با انتخاب فرد اصلح سرنوشت خود و ۴ سال آینده کشور را رقم می‌زنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: بیش از ۴۰سال است که دشمنان ایران اسلامی چشمشان و امیدشان به این است که مردم پای صندوق‌های رای نیایند، اما مردم انقلابی ایران همواره در کنار و پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده اند و در انتخابات ۲۸خرد نیز با حضور پررنگ خود دشمن را مایوس خواهند کرد.

او افزود: وظیفه شرعی همه مسئولان و مردم حضور در انتخابات است، زیرا با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح سرنوشت خود و ۴ سال آینده کشور را رقم می‌زنیم و طی چند سال اخیر در جهت رضایتمندی مردم اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف در شهرستان صورت گرفته است.

جهانگیری بیان داشت: احترام به ارباب رجوع و انجام امورات مردم در دستور کار مدیران باشد و مدیران از هیچ کوششی در جهت رضایتمندی مردم کوتاهی نکنند و تمهیدات بهداشتی در جهت رعایت اصول بهداشتی در تمام حوزه‌های اخذ رای در شهرستان صورت گرفته و در تمام شعب نمایندگان بهداشت حضور دارند و بر روند اجرای نکات بهداشتی نظارت خواهند کرد.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: استامپ و اثر انگشت از انتخابات ۲۸خرداد حذف شده و در جهت دسترسی راحت مردم به شعب اخد رای و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شعبه‌های اخذ رای در شهرستان ۱۲ درصد نسبت به دوره گذشته افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.