نبوّتی گفت: در شرایط کنونی باید وحدت ملی حفظ شود و قدرت ما ارتقاء یابد و آمادگی برای برگزاری برنامه‌های انتخاباتی افزایش پیدا کند.

نبوّتی سرپرست فرمانداری ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها مبحث مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در شرایط کنونی باید وحدت ملی را حفظ و قدرت ملی ما ارتقا یابد و آمادگی برای برگزاری برنامه‌های انتخاباتی با حضور حداکثری مردم افزایش پیدا کند.

او بیان داشت: ایجاد شرایط برگزاری انتخابات سالم و تبیین اهمیت حضور حداکثری در انتخابات از وظایف ما است و در خصوص انتخابات و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات باید سریع‌تر از دشمنان اقدام کنیم و از موضع دفاعی خارج شویم و راهکار‌های برگزاری انتخابات سالم را دنبال کنیم.

نبوتی تصریح کرد: ۲۰۰ داوطلب انتخابات شورا‌های اسلامی در شهر ایذه و دهدز شرکت کردند که در مجموع ۱۶۲ داوطلب تایید شد و  در بخش مرکزی، سوسن و دهدز به ترتیب ۸۶۳ نفر، ۲۸۲ نفر و ۳۲۰ نفر شرکت کردند که در بخش مرکزی ۷۱۴ نفر، بخش سوسن ۲۶۳ و در بخش دهدز ۳۰۲ تایید صلاحیت شدند.

سرپرست فرمانداری ایذه ادامه داد: ۲۴۰ روستا از مجموعه روستا‌های ثابت و عشایری واجد شرایط برای برگزاری شورای روستا در شهرستان وجود دارد و  ۲۰۰ شعبه اخذ رای در سطح شهر و روستا‌های ایذه جود دارد که تعدادی از آن‌ها سیار و تعدادی به صورت شعب پروازی هستند و در مجموع ۷۳۲ کرسی عضویت در شورای روستا وجود دارد که ۲نامزد برای هر کرسی رقابت و همچنین تعداد ۱۲ کرسی عضویت در شورای شهر ایذه و دهدز وجود دارد که ۱۶ نفر برای هر کسی رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.