یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ زمینه یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سیدمجتبی محفوظی یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه گفت: کشور برای رفع مشکلات نیازمند فردی مدیر خداباور، معادباور و جهادباور در راس دولت است و این امر فقط با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای امکان پذیر است.

اوبا تاکید بر توجه به خواسته‌های مردم و اولویت دادن به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها افزود: کاندیداهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات تکلیف الهی برای مردم است گفت: عزت و اقتدار نظام اسلامی منوط به حضور مردم در صحنه های مختلفی همچون انتخابات است.

او بیان کرد: به طور یقین مردم با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش خواهند گذاشت.

محفوظی گفت: دشمن می‌خواهد ناامنی را در کشور رقم بزند اما ما با حضور حداکثری در انتخابات نقشه دشمن را خنثی خواهیم کرد.

او افزود: توان و ظرفیت داخلی ایران بسیار بالاست لذا فردی برای ریاست جمهوری ایران مناسب است که منتظر تصمیم گیری های خارج از کشور نباشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت‌: دشمنان نظام به دلیل بدخواهی و برخی به دلیل ناآگاهی تلاش می‌کنند مردم را نسبت به  حضور در انتخابات دلسرد کنند.

او انتخابات را موجب ارتقای امنیت کشور دانست و گفت: نیروهای نظامی ، دفاعی و امنیتی برای مبارزه با دشمنان باید از پشتیبانی مردمی برخوردار باشند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود. 

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.