حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت:بر سر صندوق های رای حضور پیدا کنیم، تا بتوانیم مشکلات خود را حل کنیم وسرنوشتمان را رقم بزنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) قیام خونین ۱۵ خرداد و شهادت امام صادق علیه السلام با حضور مردم، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی  دیروز در مصلای نماز جمعه ی آبادان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان  با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهادت امام صادق(ع) گفت: ماه گذشته رمضان بود ماهی برای بهره‌برداری از سفره ی انعام الهی وحال ماه شوال است؛ ماهی برای استفاده از آنچه در ماه رمضان آموختیم،آری شوال ماه آوردگاه است.شوال ماهی است که در آن گناهان انسان مرتفع میشود.

او بااشاره به نزدیک بودن انتخابات افزود: اگر امروز حضرت امام خمینی (ره) در میان ما بود بلاشک از مهم ترین تقاضاهای ایشان شرکت پرشور در انتخابات و رقم زدن سرنوشت ما بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان همچنین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در میان سخنان خود از انتخابات گفتند موضوعی که به شدت در وصیت حضرت امام خمینی وسخنانشان نیز مشهود بود.

موسوی فرد خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) نسبت به انقلاب و اهمیت آن بسیار حساس بودند این را در این گفته ایشان به وضوح میبینیم که فرمودند: جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه کم ونه یک کلمه بیشتر.

او همچنین بیان کرد: اگر ما با کمبود برق،آب و رفاه خود مواجهه هستیم، نتیجه انتخاب اشتباه است، عده ای می گویند ما رای نمیدهیم این نیز رای دادن است اما به بدترین شکل اگر ما مشکلی در سطح کشور داریم نتیجه انتخاب ماست.

حجت الاسلام والمسلمین افزود: اولین مطالبه امامین انقلاب این است که بر سر صندوق های رای حضور پیدا کنیم، که بتوانیم مشکلات خود را حل کنیم وسرنوشتمان را رقم بزنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مقام معظم رهبری امروز فرمودند: سخنان زیبا وشعارهای نامزدها را مبنی بر انتخاب خود قرار ندهید، باید ببینید در سالیان گذشته چقدردرصحنه  کارامد بوده اند، به تعبیر مقام معظم رهبری کاندیدی اصلاح است که وضعیت معیشت را اصلاح واشتغال زایی کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد خاطرنشان کرد: زنان ومردان ، انقلابیون، امروز وظیفه همه ما تلاش درتمام صحنه ها است برای حضور حداکثری، در این دوهفته باقی مانده تمام افراد با آبرو ومعروف تلاش کنند برای حضورحداکثری برسر صندوق های رای.

او تاکید کرد: باصحبت چهره به چهره مردم را قانع کنیم نتیجه رای ندادن می شود شاد شدن دشمنان داخلی وخارجی، رای ندادن می شود انتقام از دولت آینده ونه دولت های نا کارآمد فعلی.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه شهرستان آبادان نیز در این مراسم گفت: از دید امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی پس از قیام خونین ۱۵ خرداد در ایران به اوج رسید.

او افزود: انقلاب اسامی ایران نشانه حضور پرشور و حمایت مردم از امامین انقلاب یعنی حضرت امام خمینی وخامنه ای مدظله العالی است واین وظیفه ماست که حالا در آستانه انتخابات نیز با حضورپر شور خود این مسیر را ادامه دهیم.

نظیر چنین مراسمی امروز در مسجد جامع خرمشهر و مینوشهر هم برگزار شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.