بسته انتخاباتی امروز آخرین اخبار انتخاباتی شورای شهر روستایی شهرستان آبادان را روایت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،در بسته  انتخاباتی امروز، جمعه ۱4 خرداد 2 خبر از شهرستان‌ آبادان می‌خوانید.

نقش فضای مجازی و تاثیرگذاری آن در مشارکت حداکثری  مردم در انتخابات

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان دیروز در نشستی با فعالان فضای مجازی آبادان گفت: فضای مجازی به دلیل بالا بودن شمار مخاطبان یک فرصت و ظرفیت ویژه است که نقش تاثیرگذاری در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو دارد.

او افزود: باید از این ظرفیت برای تحقق اهداف مورد نظر به ویژه در زمینه اطلاع رسانی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی به درستی استفاده کرد و مردم را برای انتخاب افراد صالح در انتخابات شورای اسلامی اسلامی شهر و روستا ، و فردی کارآمد در انتخابات ریاست جمهوری راهنمایی کنند.

حضور مردم در عرصه انتخابات

جلیل مختار یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی دیروزگفت: حضور مردم در عرصه انتخابات نمایشی از اقتدار جمهوری اسلامی در جهان است و نقشه و تلاش براندازان خارجی و حامیان داخلی آنها برای تحریم انتخابات را بی‌اثر می‌کند.

او با تاکید بر ضرورت فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: امروز همه وظیفه داریم که با ایجاد رقابت سالم انتخاباتی و امیدواری در مردم، شرایط را برای یک شورآفرینی دوباره با مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش روی آماده کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.