رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد گفت: این شهرستان دارای وضعیت نارنجی کرونا بوده و ورود مسافر به این شهرستان ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد یزدانپناه رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان، گفت: ۲۱ الی۲۳ درصد نمونه‌ ها مثبت است، میانگین بستری‌ های روزانه ۱۸ الی ۲۰ تن و تعداد ترخیصی‌ های روزانه ۲۰ تا ۲۵ تن است.


یزدانپاه با بیان اینکه تعداد فوتی‌ های کرونا در شهرستان بویراحمد از ابتدای ویروس کرونا تا کنون ۲۷۳ تن است گفت: استان هرمزگان یکی از مناطق مجاور کهگیلویه و بویراحمد با ۸۰۶ تن مثبت کرونا در یک روز مشاهده شد و دارای وضعیتی بحرانی است بنابراین مردم شهرستان و استان نسبت به این موضوع هوشیار و آگاه باشند.

او با با بیان اینکه شهرستان بویراحمد دارای وضعیت نارنجی است، گفت: در شرایط انتخابات برگزاری نشست‌ های انتخاباتی بدون رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی خطر آفرین است و توصیه می‌شود تبلیغات از طریق فضای مجازی پیگری شود از طرفی ماموران بهداشت در ستاد‌ها اعزام می‌شوند.
 
یزدانپناه با بیان اینکه در ایام انتخابات و ازدحام‌ ها نیرو‌های بهداشت مستقر می‌شوند، گفت: در روز‌های گذشته و در برنامه‌ ها انتخابات ریاست جمهوری ماموران بهداشت بین اقشار مختلف مردم ماسک توزیع کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد افزود: در وضعیت نارنجی شهرستان ورود مسافر ممنوع است، اما مشاهده می‌شود در پارک‌ها در شرایطی که چراغ‌ ها در شب‌ها خاموش است، اما همچنان مسافر دیده می‌شود.
 
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.