باقربیک در مراسم بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در مسجد آل رسول (ص) ایرانشهر گفت: خدا باوری، اخلاص و مردم باوری سه شاخصه مهم حضرت امام (ره) بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام منصور باقربیک مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در مراسم بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) که در مسجد آل رسول (ص) ایرانشهر برگزار شد گفت: خدا باوری، اخلاص و مردم باوری سه شاخصه مهم حضرت امام (ره) بود.

حجت الاسلام منصور باقربیک گفت:  خدا باوری، اخلاص و مردم باوری را سه شاخصه مهم امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: امام بر این باور بود که اگر ما پای دین خود بمانیم خداوند ما را یاری می‌کند و این وعده الهی است.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های انقلابی گری از دیدگاه امام خمینی (ره)، اظهارداشت: پیروی از ولایت فقیه، داشتن وحدت کلمه، ساده زیستی و عدم وابستگی به خارج برخی از شاخصه‌های انقلاب گری از دیدگاه امام راحل بوده است.

مدیر کل سازمان تبلیغات سیستان و بلوچستان گفت: امروز دشمنان ما در رسانه‌ها غوغا کردند، هشتک نه به انتخابات راه انداخته اند و تلاش می‌کنند مردم را از حضور در این رویداد بزرگ بازدارند که این وظیفه ما را در مقابل این همه دسیسه سنگین‌تر کرده است.

وی بیان کرد: مردم ایران دشمن خود را بخوبی شناخته اند و مطمئنا با حضور گسترده و آگاهانه مشت محکمی بر دهان آنان می‌زنند.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی امام جمعه ایرانشهر هم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا، گفت: اصل حضور و شرکت حداکثری مردم در انتخابات یک ضرورت بسیار دارای اهمیت اجتماعی و سیاسی برای ساخت ایران قوی در سطح جهان است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار