سرهنگ سجاد نامور با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد بین استانی گفت: نیرو‌های پلیس استان از روز چهارشنبه با استقرار در ۱۷ ایستگاه، ممنوعیت تردد بین استانی را رصد و با متخلفان برخورد می‎کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ  سجاد نامور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: به مناسبت تعطیلات پیش رو، بیش از ۳۰۰ نفر نیروی پلیس به کار گرفته شده اند تا ورودی و خروجی‌های شهرستان‌ها را کنترل کنند.


بیشتر بخوانید 


او با بیان اینکه نیرو‌های پلیس در ورودی و خروجی‌های بجنورد در سه ایستگاه مستقر می‌شوند و در هر کدام از سایر شهرستان‌ها هم در ۲ ایستگاه تردد‌ها را کنترل می‌کنند افزود: با توجه به هوشمندسازی پلیس، نیرو‌های انتظامی دارای دوربین همراه، نصب شده در لباس هستند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان افزود :  بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد بین استانی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه دوازدهم خرداد تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه ممنوع است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تردد در داخل استان برابر مصوبات قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا می‌باشد و ورود و خروج از شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و در صورت تردد، اعمال قانون انجام خواهد شد، گفت: رانندگان متخلف که مصوبه ستاد ملی کرونا را رعایت نکنند برای ورود به شهر‌های قرمز ۱۰ میلیون ریال و برای ورود به شهر‌های نارنجی و زرد پنج میلیون ریال جریمه می‌شوند.

سرهنگ نامور افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، ناوگان حمل و نقل عمومی کالا، بار و مسافر و وانت بار‌هایی که در امر جابجایی بار فعالیت دارند، از این محدودیت مستثنی هستند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.