آیین تجلیل ازمدال آوران تیزپای قمی مسابقات بین المللی و قهرمانی دوومیدانی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیین  تجلیل از قهرمانان و مدال آوران قمی از مسابقات بین المللی مشهد مقدس و مسابقات قهرمانی کشوری اراک  در محل دفتر هیئت دوو میدانی قم با حضور جناب سرگرد کوهی، مسئول تربیت بدنی سپاه  و سروان فرج الهی ،مسئول ورزش قهرمانی سپاه  امام علی بن ابی طالب استان قم  برگزار شد.


در این آیین از دوو میدانی کاران قهرمان قم ، رضا ملک پور، علی سلامتیان، محمدرضا فریدی، مهدی رضایی، امیر مقدمی، حسن نیک نظر ،علی قاسم بابایی در بخش آقایان و خانم ابراهیم پور در بخش بانوان تجلیل شد.


 علی رضایی ،دبیرکل فدراسیون دوو میدانی و رئیس هیئت دوو میدانی استان قم که این روزها  به عنوان سرپرست تیم ملی دوومیدانی برای شرکت در مسابقات بین المللی دوومیدانی در ترکیه به سر می برد و در مراسم حضور نداشت، با صدور پیامی که در مراسم قرائت شد از شاگردان خود تجلیل کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
باسلام

تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است؛ اندیشه خلاق و فکر کارآمد در گرو داشتن جسم سالم و با نشاط است؛ جسم سالمی که می‌تواند با غلبه بر سستی‌ها به عنوان یک عضو فعال، نقش موثری در پیشبرد و پیشرفت اهداف ورزش استان و کشور ایفا نماید.


ضمن تبریک افتخارآفرینی و کسب مدال‌های رنگارنگ، بدین وسیله از  تلاش‌های شما ورزشکاران گرامی در عرصه مسابقات بین المللی مشهد و مسابقات قهرمانی کشور اراک و تمرینات منسجم و منظم و پشتکار بی مثال شما عزیزان در پیشرفت اهداف ورزش استان و کشور در رشته دو و میدانی، تشکر و قدردانی نموده و بهروزی و موفقیتتان را از خداوند بزرگ خواهانم.

پیروز ماندن از پیروز شدن دشوارتر است، پیروز بمانید.

علی رضایی
دبیرکل فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران
رئیس هیئت دو و میدانی استان قم

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
دلاوران نام آوران به نام یزدان پیروز باشید