آرمان فر اعلام کرد:بر اثر وقوع حادثه آتش سوزی در محوطه مخازن Slops این شرکت در تاریخ ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ با ظرفیت ۷۷ هزار بشکه به همراه حدود ۳۶ هزار بشکه مایعات نفتی داخل آن طعمه حریق شد.

به گزارش  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،حامد آرمان فر مدیر عامل شرکت پالایش نفت تهران طی ارسال نامه‌ای به اداره نظارت بر ناشران بورسی اعلام کرد: بر اثر وقوع حادثه آتش سوزی در محوطه مخازن Slops این شرکت در تاریخ ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ با ظرفیت ۷۷ هزار بشکه به همراه حدود ۳۶ هزار بشکه مایعات نفتی داخل آن طعمه حریق شد.

بر این اساس و به منظور کاهش ریسک ناشی از سرایت حریق به سایر واحد‌های فرآیندی پالایشگاه و تمرکز بیشتر بر مهار حریق، فرآیند اضطراری از سرویس خارج کردن واحد‌های فرآیندی پالایشگاه انجام شد.

عملیات اطفاء حریق با تلاش آتش نشانان و کارکنان شرکت در حال انجام است و از سرایت آتش به سایر واحد‌های شرکت، جلوگیری به عمل آمده است.

خوشبختانه حادثه مذکور هیچگونه مصدوم و تلفات انسانی در بر نداشته و با توجه به اینکه شرکت از پوشش مناسب بیمه تاسیسات برخوردار است، هماهنگی لازم با شرکت بیمه گذار برای ارزیابی و جبران خسارت انجام شد.

همچنین با توجه به کاهش حجم حریق و ایجاد تمهیدات لازم، عملیات در سرویس قرار دادن پالایشگاه آغاز شد.

سهامداران بورسی شرکت پالایش نفت تهران نگران نباشند/هماهنگی‌های لازم برای ارزیابی و جبران خسارت انجام شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
سهامداران بورسی شرکت پالایش نفت تهران نگران نباشند???
آخرین اخبار