در آستانه فرا رسیدن سالروز ارتحال حضرت امام؛ ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی در شیراز برنامه های خود را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و قیام خونین پانزده خرداد، گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، ویژه برنامه های این ایام در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

علی عسگر جمشیدی، اضافه کرد: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، بعد از نماز مغرب و عشای امروز پنجشنبه ۱۳ خرداد در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) و با حضور ادیانی مسئول عقیدتی و سیاسی ارتش برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز اضافه کرد: آئین ویژه گرامیداشت قیام پانزده خرداد نیز در روز شنبه ۱۵ خرداد ماه، بعد از نماز مغرب وعشاء درحرم مطهر احمدبن موسی (ع) و با سخنرانی آیت الله دژکام امام جمعه شیراز بر پا خواهد شد.

این مقام مسئول به تبلیغات و فضا سازی محیطی، راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی، اتخاذ تدابیر امنیتی و ترافیکی و انتشار تیزر های اختصاصی این ایام به عنوان دیگر اقدامات فرهنگی در این دو مناسبت اشاره کرد.

جمشیدی با تاکید بر اهمیت برگزاری این برنامه ها افزود: تمامی نهاد های مرتبط از قبیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه فجر، شهرداری، نیروی انتظامی و پلیس راهور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی و صدا و سیما نیز در اجرای هر چه بهتر این برنامه ها تعامل و نقش آفرینی خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار