اپل دورکاری ناشی از کرونا را تا پایان تابستان تمدید کرد

شرکت اپل با ارسال ایمیلی به کارمندان خود اعلام کرد که دورکاری کرونا کمتر شده و آن ها باید چند روز در هفته به سرکار بروند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج؛ مدیرعامل اپل با ارسال نامه‌ الکترونیکی از کارمندان خواسته که از اوایل سپتامبر سه روز در هفته به دفتر کار خود مراجعه کنند. تیم کوک، مدیرعامل اپل روز چهارشنبه با ارائه توضیحاتی کارمندان را از این تغییر مطلع کرد.


بیشتر بخوانید


حضور در دفتر کار به صورت حضوری الزامی شد

تیم کوک در این ایمیل عنوان کرد: "با وجود اینکه قرنطینه و کار از خانه باعث شد ما از یکدیگر دور باشیم، ولی همین موضوع دستاورد‌های بسیاری را برای ما به همراه داشت. حقیقت این است با وجود خوبی‌های دورکاری، ولی ما کنار هم بودن را از دست داده ایم، اما جلسات آنلاین فاصله ما را کاهش داد، ولی مسائلی هستند که نمی‌توان برای آن‌ها جایگزین پیدا کرد. "

اپل دورکاری ناشی از کرونا را تا پایان تابستان تمدید کرد

کوک از اکثر کارمندان خواسته تا روز‌های دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه به صورت حضوری در دفتر خود باشند و روز‌های چهارشنبه و جمعه از منزل دورکاری داشته باشند. همچنین تیم‌هایی که نیاز به کار حضوری دارند چهار تا پنج روز در هفته می‌توانند در محل کار حاضر باشند.

بر اساس این ایمیل، کارمندان این فرصت را دارند پس از تایید مدیران، سالانه تا دو هفته دورکار باشند. کوک در این باره گفت: "کارمندان برای نزدیک‌تر شدن به خانواده و عزیزان، مدیریت سفر‌های غیر منتظره یا به دلایل شخصی می‌توانند درخواست دورکاری خود را به مدیران ارائه کنند."

اپل دورکاری ناشی از کرونا را تا پایان تابستان تمدید کرد

هرچند موضع اپل در مورد دورکاری کمی متفاوت است، اما در مقایسه با سایر غول‌های فناوری هنوز محافظه کار است. در ماه می، گوگل اعلام کرد که ۲۰ درصد از نیروی کار خود می‌توانند به طور دائم از خانه کار کنند. مارک زاکربرگ به کارمندان فیسبوک گفت که با تایید مدیران خود می‌توانند برای همیشه از خانه کار کنند و دورکاری شیوه اصلی کار در آینده برای این شرکت است.

در پایان این ایمیل، تیم کوک همه کارمندان را به واکسیناسیون تشویق کرد و در پایان گفت: " من مشتاقانه منتظر دیدن شما هستم. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار