فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

تنها راه عزت و سربلندی کشور جهاد است

سرهنگ نقشی در آیین گرامیداشت سالگرد امام راحل، گفت: تنها راه عزت و سربلندی کشور و جبهه مقاومت جهاد است که باید ترویج یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ پاسدار جلیل نقشی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد در آیین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: تنها راه عزت و سربلندی کشور و جبهه مقاومت جهاد است که باید با ترویج اندیشه‌های امام راحل در جهان بر بازشناسی افکار، عقاید و شخصیت امام امت و شناساندن آن حضرت به نسل جوان تلاش کرد.

نقشی افزود: هر چه از زمان ارتحال امام خمینی (ره) می‌گذرد، ضروت آشنایی با اندیشه ها، آموزه‌ها و ابعاد شخصیتی بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی بیش از پیش احساس می‌شود از اینرو باید آحاد جامعه به ویژه نسل جوان را که دوران حیات امام خمینی (ره) را درک نکرده اند با آموزه‌های بنیانگذار فقید انقلاب آشنا کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد نیز اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از اراده ملت است چرا که نظام شکل‌گرفته در ایران، نظامی مبتنی بر آرای عمومی است که در قانون اساسی نیز تبلور پیدا کرده است.

این مقام نظامی با بیان اینکه مردم در انتخابات با گزینش افراد اصلح و شایسته می‌توانند در تعیین سرنوشت کشور تاثیر گذار باشند، خاطرنشان کرد: مردم باید در کنار مشارکت حداکثری در انتخابات، رویکرد عقلانیت در انتخاب فرد مورد نظر را نیز مورد توجه قرار داده تا با انتخاب افراد کارآمد، نه تنها مشکلات داخلی کشور را برطرف سازند بلکه رشد و توسعه و رونق اقتصادی کشور را نیز تسهیل کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.