معاون گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از رایزنی برای مناظره با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای توجه ویژه به آموزش و پرورش خبر داد.

حمیدرضا قائم پناه معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده این مجموعه برای آگاهی و روشنگری در زمینه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با توجه به ماموریتی که در دانشگاه دارند و جایگاه دانشجویی خود حل چند محور در زمینه فضای انتخاباتی فعالیت دارند.

او ادامه داد:دو اصل را در برنامه‌های انتخاباتی دنبال می‌کنیم اول تلاش برای مشارکت حداکثری و دوم ناظر به مأموریت‌های دانشجویی کار‌های تولید محتوا در فضا‌های مجازی و حقیقی در دستور کار قرار گرفته است.

قائم پناه توجه به گفتمان تعلیم و تربیت برای دولت بعدی را از جمله ضرورت‌هایی در نظر گرفت که دانشجو معلمان در فضای انتخاباتی به آن توجه ویژه‌ای دارند بر همین اساس هم برنامه‌ای با محوریت توجه به تعلیم و تربیت در فضای انتخاباتی در نظر گرفته شده است.

معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: سعی داریم در برنامه‌های انتخاباتی،  آموزش و پرورش و به طور کلی‌تر نظام تعلیم و تربیت را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی جامعه برای نامزد‌های انتخاباتی تبیین کنیم و برنامه‌های آن‌ها در این مورد را جویا شویم.

او با اشاره به درخواست و پیگیری دانشجو معلمان برای برگزاری مناظره و گفت‌وگو‌ها با نامزد‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت که با توجه به تجربه موفقی که در مجلس داشتیم سعی داریم به عنوان فعالان حوزه تعلیم و تربیت این مقوله را در دولت‌های بعدی به طور پررنگ‌تری نشان دهیم.

او ادامه داد: برای برگزاری این برنامه‌های انتخاباتی دانشجومعلمان از طیف‌های مختلف و گرایش‌های سیاسی متفاوت امکان شرکت و حضور دارند و سعی داریم تمام دانشجویان را برای مطالبه گری حمایت کنیم تا از ظرفیت دانشجویان بومی در سراسر کشور بهره گرفته شود ضمن آنکه این برنامه صرفاً به همت بسیج دانشجویی است، اما چتر کاری در سراسر کشور گسترده شده است.

معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یادآوری کرد: البته ضمن توجه ویژه به گفتمان تعلیم و تربیت در برنامه‌های انتخاباتی در قالب تشکل‌های دانشجویی  برنامه‌های متعدد در نظر گرفته شده ویژه این ایام با موضوع معیشت را هم به فراخور وظیفه  مورد توجه قرار دادیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
یک فکر اساسی برای ازدواج وکار وشغل اینهمه پسر بیکار بکند.
آخرین اخبار