مراسم چهلم اشکان منصوری خبرنگار و بازیگر سینما، امروز پنجشنبه به صورت زنده در صفحه مجازی آن مرحوم پخش می‌شود.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه رسانه‌ای و سینمایی کشور چهل شبانه‌روز است که در بهت و حیرت فرو رفته و با بغضی که آرام نمی‌گیرد و همچنان و برای همیشه با یادی از اشکان منصوری تازه خواهد شد، سوگوار از دست دادن همکاری شریف و مهربان و انسانی صاحب معرفت و هنر است.

بدیهی است که انسان در طول حیات خود برای رسیدن به نامی نیک و اندوخته‌ای گران‌سنگ با محیط پیرامون خود در ارتباط است و چه انسان‌هایی که با دست‌هایی خالی از این دنیا سفر کردند، اما نقطه‌ غبطه‌برانگیز حیات اشکان منصوری، گره خوردن او با هنر، رسانه و فراز و فرود‌های زندگی و تلفیق آن با کردار مثال‌زدنی‌اش بود که نتیجه‌ای رو به کمال و معرفتی نمایان در تک‌تک لحظه‌های حیاتش داشت. البته که این ذات پاک و ذهن زیبا، وامدار تربیتی صحیح در خانواده‌ای گرانقدر است.

در روز‌هایی که بلای جهانی کرونا فاصله‌ها را بیشتر از گذشته کرده، یاد و نام اشکان منصوری دل‌های ما را کنار هم قرار داده و همه ما، از همکاران او در رسانه و مدیران و دست‌اندرکاران ارشد سینمایی و زیرمجموعه‌های نهاد‌های فرهنگی، در کنار هنرمندان و اهالی سینما، شهادت می‌دهیم که تعهد، متانت، فروتنی و عشق و علاقه اشکان برای رسیدن به اهدافش، میراثی ماندگار در ذهن ما خواهد بود تا به‌عنوان یادگاری ارزشمند و رسالتی آموزنده، آن را به کسانی هدیه دهیم که فرصت معاشرت با آن عزیز را نداشتند.

بار دیگر این غم بزرگ را به خانواده اشکان منصوری و خانواده بزرگ رسانه و هنر تسلیت می‌گوییم و اشک‌هایمان را در صندوقی مملو از افسوس و اندوه در فراق دوست بی‌مثال خود، روانه مراسم چهلم آن عزیز از دست رفته بر سر مزارش، در شهرستان جهرم می‌کنیم و یاد او را زنده نگه می‌داریم. (جمعی از اصحاب رسانه و هنر، روابط عمومی سازمان سینمایی، روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، صندوق اعتباری هنر)

گفتنی است؛ مراسم چهلم اشکان منصوری امروز پنجشنبه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۷:۳۰ به شکل زنده (لایو) در صفحه اینستاگرامی آن مرحوم پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار