امروز در خرسان جنوبی مصرف برق به مرز هشدار رسید و شرکت توزیع نیروی برق استان از مردم خواست تا مصارف غیر ضرور خود را کاهش دهند.

دادگر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به تشدید گرمای هوا و اینکه میزان مصرف برق استان خراسان جنوبی از ساعت ۹:۴۵ صبح امروز پنجشنبه ۱۳ خرداد ماه از حد مصرف مجاز تعیین شده برای استان خارج شده است، از کلیه هم استانی ها، واحد‌های تجاری و اداری و نهاد‌ها می خواهیم برای امکان تأمین برق مشترکین، در مصرف برق نهایت دقت و صرفه جویی را به عمل آورند.

او افزود: مردم می‌تواند با استفاده از روشنایی طبیعی روز، استفاده از دور کند کولر‌ها و تنظیم دمای سیستم‌های سرمایشی روی ۲۵ تا ۲۶ درجه سانتی گراد مصرف خود را با ساده‌ترین روش‌ها مدیریت کنند.

دادگر ادامه داد: هم استانی‌ها با صرفه جویی ۲۰ درصدی می‌توانند کمک بسیار بزرگی به کنترل اوضاع و پیشگیری از خاموشی‌های احتمالی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: همکاران ما به صورت یکسره در حال رصد اوضاع و نمودار مصرفی برق هستند تا در شرایط هشدار و نیاز نسبت به کنترل اوضاع، اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۳۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
برق قطع بشه مصرف آب سردافزایش پیدامیکنه وباکم آبی مواجه میشویم درگرمابدن عرق میکندوتشنه میشوددرزمانیکه کولروپنکه روشن نیست مصرف آب سردافزایش میابدافرادبه حمام میروندیک تشت آب سردشایدبیشترروی خودمیریزندوبیرون میایندبازهواگرم هست وبرق قطع وآب یخ میخورن.نتیجه مصرف بالای آب هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
خدا نکنههه خاموش شه از کار و زندگی میوفتیم