فرماندار نهبندان بر ساماندهی فعالیت ستادهای انتخاباتی با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان در کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گفت: در انتخابات شورا‌های اسلامی شهرستان تعداد ۲۹ نفر داوطلب در نهبندان و شوسف داریم که ۱۵ خرداد اسامی نامزدهای نهایی اعلام می شود.

او با اشاره به اینکه در بحث انتخابات شورا‌های شهر و روستا، داوطلبان در حال برنامه‌ریزی برای تبلیغات در مهلت قانونی هستند افزود: راه اندازی ستاد‌ها باید براساس قوانین باشد و داوطلبان از راه اندازی ستاد در اطراف میدان‌های شهر خودداری کنند.

بیکی با اشاره به تعدد دواطلبان عنوان کرد: فضای انتخاباتی برای دواطلبان نباید خیلی سخت گیرانه باشد و از طرفی هم نباید باعث درگیری ایجاد شود.

فرماندار نهبندان گفت: فضا‌های تبلیغاتی باید توسط شهرداری ساماندهی شود و این فضا‌ها باید از روز دوشنبه آماده و برای هر نامزد یک فضای اختصاصی برای نصب پوستر و تبلیغ درنظر گرفته شود.

او ادامه داد: این مکان‌ها باید به گونه‌ای باشد که هم محل رفت وآمد مردم باشد و هم باعث ایجاد ترافیک نشود.

بیکی بیان کرد: تبلیغات در فضای مجازی می‌تواند تأثیرگذارباشد و برای اینکه مردم بتوانند انتخابی آگاهانه داشته باشند، باید یک فضای فیزیکی باز به صورت تریبون برای ارائه پرسش و پاسخ وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.