نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس؛

به کسی رأی دهید که روحیه جهادی دارد

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس گفت: باید در این انتخابات سعی کنیم انتخاب درست داشته باشیم و به کسی رأی دهیم که روحیه جهادی و تحول خواهی و پیشرفت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس در جلسه تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات با بیان اینکه  حضور مردم با توجه به مشکلات در کشور اهمیت بسیار زیادی دارد  گفت: امروز مسلمین هر روز قوی‌تر و عزیز‌تر و کفار و منافقین هر روز ذلیل‌تر می شوند.

او با اشاره به اینکه کارشناسان می‌گویند با توجه به محاصره غزه چطور این باریکه توانست مقاومت کند؟ افزود: اراده خداوند اینگونه قرار گرفته است که باید مستضعفین بر مستکبرین پیروز شوند و هر جبهه‌ای که بخواهد در مقابل این انقلاب قرار بگیرد، نابود می‌شود.

حجت الاسلام نصیرایی  اظهار کرد: سعی کنیم به انتخابات شورا و ریاست جمهوری، به دید مقدمات برپایی حکومت امام زمان عجل الله نگاه کنیم و نه اینکه فرماندار، شورای شهر، شهردار و ... چه کسی بود و الان ممکنه چه کسی بشود.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس ادامه داد: در این چند سال بعد انقلاب هر وقت تفکر لیبرالی حاکم بوده متاسفانه دچار مشکلات زیادی شده‌ایم و مردم با این مشکلات نسبت به همه چیز بدبین شده اند.

او با بیان اینکه در حال حاضر ما باید در این انتخابات سعی کنیم انتخاب درست داشته باشیم و به حال افراد و سابقه شان نگاه کنیم، تصریح کرد: به کسی رأی دهیم که روحیه جهادی و تحول خواهی و پیشرفت داشته باشد.

حجت الاسلام نصیرایی  در پایان مراسم با اشاره به اینکه ساختار‌ها  باید اصلاح شود تا مناطق محروم از وجود امکانات و حضور متخصصین بهره مند شوند گفت: با این انتخابات و توقعی که در بین مردم وجود دارد به امید خدا  مشکل مردم مرتفع شود.

انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.