بخشدار جلگه رخ گفت: به دلیل تکمیل نشدن ورودی و خروجی‌های رباط سنگ، کنارگذر این بخش قابل بهره‌برداری نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌اکبر صاحبی بخشدار جلگه رخ گفت: کنارگذر رباط سنگ با توجه به مشکلاتی، چون نداشتن ایمنی و استاندارد‌های لازم، قابل بهره‌برداری نیست و برای رفع مشکلات تحویل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شده است.

او افزود: نبود روشنایی و توقفگاه برای پیاده یا سوار شدن مسافران، نبود پل عابرپیاده و زیرگذر، با توجه به اینکه مسافران باید عرض جاده را طی کنند از دیگر مشکلات این منطقه به شمار می‌رود.

حسین شیرمحمدیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت‌حیدریه گفت: تاکنون برای پروژه زیرگذر رباط سنگ ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای بازگشایی جاده کمربندی آن نیز حدود ۲ میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است.

او افزود: اعتبارات مورد نیاز از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تأمین شده و جای هیچ نگرانی نیست و به زودی کمربندی رباط سنگ بازگشایی می شود و مورد بهره‌داری قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید



رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت‌حیدریه با اشاره به اینکه نواقص این جاده کمربندی نیز به اتفاق پلیس راه شناسایی و رفع آن در دستور کار راهداری قرار گرفته است.ادامه داد:هدف از ساخت جاده کمربندی رباط سنگ، تسهیل در رفت و آمد، کاهش زمان سفر و کاهش سوانح جاده‌ای است.

شیر محمدیان بیان کرد: با بازگشایی کمربندی رباط سنگ، سوانح، حوادث و ترافیک داخل شهر رباط سنگ کاهش خواهد یافت.

او تصریح کرد: سالانه حدود ۱۰ میلیون مسافر و زائر از این مسیر به مشهد و بالعکس در رفت و آمد هستند که بازگشایی کمربندی رباط سنگ موجب تسهیل و افزایش امنیت سفر آنان خواهد شد.


انتهای پیام//ح. ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار