حبیب راضی گفت: جایگاه سازمان آرامستان‌های کرج بین سایر کلانشهرهای کشور، ممتاز و عالی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سید حبیب راضی، مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در حاشیه جلسه هیئت مدیره اتحادیه آرامستان های کشور گفت: میزبان جلسه امروز سازمان آرامستانهای کشور شهرستان کرج بود در بازدیدی که از بخش های مختلف آن داشتیم، استفاده از روش های نوین و رشد و پیشرفت در آن مشهود بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

راضی افزود:برای اولین بار بود از مجموعه بهشت سکینه(س) بازدید داشتم و در حضور اولم، کارآمدی و سرزندگی را در این مجموعه احساس کردم.

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اجرای پروژه های عمرانی نظیر قبور پیش ساخته، طراحی المان معراج، نمازخانه با سبک معماری ایرانی اسلامی ابراز خرسندی و گفت: جایگاه سازمان آرامستان های کرج بین سایر کلانشهرهای کشور، ممتاز و عالی است.

او با اشاره به نتایج و دستاوردهای برگزاری جلسه اتحادیه آرامستان های کشور افزود: در این جلسه نقش سازمان آرامستان ها در سه مقوله انتقال، تشییع و تدوین متوفی در زمان بحران بررسی شد.

راضی در ادامه با اشاره به سختی شغل کارکنان آرامستان ها گفت: مهرماه سال گذشته وزارت کشور این موضوع را پیشنهاد کرد تابا همکاری اتحادیه آرامستان های کشور، فعالیت در آرامستان ها به عنوان شغل زیان آور و سخت قرار گیرد.

او افزود:  این مهم هم اکنون در حال پیگیری است تا بتوانیم اقدامات قانونی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شاغل در آرامستان ها را انجام دهیم.

انتهای پیام /خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.