معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: یک واحد خودروساز در استان آذربایجان‌شرقی بیش از یک میلیارد تومان جریمه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پایدار معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: با هدف تشدید اقدامات نظارتی به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان یک واحد خودروساز در استان آذربایجان‌شرقی به دلیل گرانفروشی یک میلیارد و چهار میلیون و ٨۰۰ هزار تومان جریمه شد.

او گفت: اقدامات نظارتی این سازمان به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت و با همکاری تمامی دستگاه‌های نظارتی استانی در حال پیگیری است و با متخلفان حسب قوانین و مقررات به شدت برخورد می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی گفت: سامانه‌های مختلف سازمان اعم از سامانه تلفنی ۱۲۴ و واحد رسیدگی به شکایات حضوری مردم در سازمان آماده دریافت شکایت‌های مردمی است.

پایدار گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب در کسب، عدم اجرای ضوابط گارانتی از سوی شرکت‌های خودروساز، نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش خودروسازان، گزارش‌ها و شکایات خود را اعلام کنند تا به رسیدگی و پاسخگویی در اسرع وقت اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.