رئیس دادگستری قصرشیرین گفت : دستگاه قضا با اقتدار همه جرایم انتخاباتی در این شهرستان را رصد کرده و برابر ضوابط و چارچوب قانونی با آن‌ها برخورد می‌کند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز جلیلیان رئیس دادگستری قصرشیرین گفت : وظیفه مسئولان تلاش جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و پرنشاط و حداکثری است و باید زمینه را برای اجرای سالم این فرآیند فراهم کنند.

او گفت : باید شرایط برگزاری انتخابات به شکلی باشد که حق هیچ کدام از کاندیدا‌ها ضایع نشود و ما در مجموعه دادگستری با توجه به وظایف و اختیارات قانونی از تمام ظرفیت برای برخورد قاطعانه و بازدارنده با جرایم و تخلفات انتخاباتی آمادگی داریم.

رئیس دادگستری قصرشیرین افزود: مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات امین و حافظ رای مردم هستند و تمام تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند بکار خواهند گرفت.

جلیلیان افزود: همه موظفیم نسبت به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، حفظ و صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخابات سالم همه توان خود را بکار بگیریم.

تلاش در راستای فرامین رهبری برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور

فرماندار قصرشیرین گفت: همه باید در راستای فرامین رهبری برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش کنیم و همه مردم همیشه ثابت کرده اند که به نظام و آرمان‌های والای امام وفادار هستند.

مرادعلی تاتار افزود: ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی، روند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را بر عهده دارند.

او افزود: با تمهیدات صورت گرفته ۴۰ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در این شهرستان برای جمع آوری آرای مردم در روز ۲۸خردادماه تعیین شده است.

تاتار گفت: در امر برگزاری انتخابات ملاک ما قانون است و همه باید در چارچوب قانون عمل کنیم و مهم‌ترین هدف ما صیانت از آرای مردم است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.