مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با جذب ۳۲۱ نفر عضو در هلال احمر استان زنجان، تعداد اعضای جوانان به ۱۲ هزار و ۹۱۰ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جذب ۳۲۱ نفر از اعضای جوانان دختر و پسر در هفته هلال احمر از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه انجام شده است.


او افزود: قبل از این تعداد اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان ۱۲ هزار و ۵۸۹ نفر بود.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جوانانی که علاقمند به انجام فعالیت‌های بشردوستانه و امدادی در جمعیت هلال احمر استان زنجان هستند می‌توانند با مراجعه به شعب هلال احمر در شهرستان‌های ایجرود، ماهنشان، خدابنده، ابهر، طارم، خرمدره و زنجان به امور جوانان مراجعه و ثبت نام کنند.


موسوی ادامه داد: علاوه بر مراجعه حضوری، جوانان علاقمند می‌توانند با مراجعه به سایت http://members.rcs.ir ثبت نام و کارت عضویت دریافت کنند.


او افزود: اعضای جوانان هلال احمر استان زنجان می‌توانند در فعالیت‌های بشردوستانه مشارکت داشته و حتی در دوره‌های آموزشی امداد نیز شرکت کنند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جوانانی که دوره آموزشی امداد را گذرانده باشند طی مراسم تحلیف از حوزه جوانان وارد امداد می‌شوند و در واحد امداد و نجات فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند.


موسوی با بیان اینکه حوزه جوانان از کودکان ۶ تا جوانان ۳۵ سال علاقمند عضو دارد، گفت: این اعضا بعد از این سن وارد حوزه داوطلبان می‌شوند و در این واحد فعالیت‌های خود را با جمعیت هلال احمر استان ادامه می‌دهند.


او ادامه داد: کودکان ۶ تا هفت ساله در کانون غنچه‌های هلال، دانش آموزان نیز در کانون‌های دانش آموزی، دانشجویان در کانون‌های دانشجویی، و طلاب نیز در کانون‌های طلاب، و افراد ساکن در روستا‌ها نیز در کانون‌های روستایی فعالیت‌های خود با هلال احمر را انجام می‌دهند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاقمندانی که به صورت آزاد ثبت نام می‌کنند می‌توانند در هر کدام از این کانون‌ها عضو شده و فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.