مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز زنجان گفت:صداوسیمای زنجان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ویژه برنامه‌های مختلفی را آماده پخش کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: همزمان با سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین  ۱۵ خرداد، صدا وسیمای مرکز زنجان ویژه برنامه های مختلفی را آماده پخش کرده است.

او افزود: مرثیه آفتاب عنوان ویژه برنامه گفتگو محور شبکه اشراق است که با حضور کارشناسان مرتبط ضمن بیان اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) به بررسی برکات انقلاب اسلامی و نهضت امام در تغییر سیاست ابرقدرت‌ها و شکل گیری جبهه جهانی مقاومت علیه استکبار می‌پردازد و این برنامه در ۲ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در تاریخ ۱۳ و ۱۴ خردادماه از ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.


موسوی ادامه داد: در برنامه راه ولایت که ساعت ۲۲ روز‌های ۱۵ و ۱۶ خرداد بمناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) بصورت زنده پخش خواهد شد، با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه، سیره عملی و زندگانی فردی و سیاسی آن امام جلیل القدر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


مدیر روابط عمومی صدا وسیمای مرکز زنجان گفت: شبکه استانی صدا هم در ویژه برنامه‌ اورکلر امامی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و صاحب نظران مسائل سیاسی به بررسی تأثیر بسزای قیام ۱۵ خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد گزارش تلفنی، شعر و سرود موضوعی از آیتم‌های این برنامه است که به مدت ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۶ تا ۱۷ چهاردهم خردادماه بصورت زنده پخش خواهد شد.

موسوی افزود: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم ضمن پوشش مراسم مناسبتی این ایام در استان زنجان با تولید ۳ گزارش تبیینی به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت امام و تاثیر انقلاب در تغییر مناسبات جهانی، و یک گزارش درخصوص قیام ۱۵ خرداد و نقش آن در روند پیروزی انقلاب می‌پردازد.


او ادامه داد: معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید و انتشار ۲۰ ویدئو، یک موشن گرافیک، ۲۰ متن و ۲ پوستر بمناسبت سالگرد ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد همراه مخاطبان خود خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.