مدیر روابط‌ عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: مستند شلاله لر در ۳ قسمت ۵۰ دقیقه ای تهیه شده و آبشارهای ناشناخته و بکر استان زنجان را به مخاطبان معرفی می کند.

شبکه اشراقموسوی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: آبشار‌های استان زنجان و محیط سرسبز اطراف آن‌ها باعث شده که این پدیده طبیعی تبدیل به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در این منطقه و سوژه ای برای مستند سازان شبکه اشراق باشد.
 
او افزود: با توجه به وجود آبشار‌ها در مناطق کوهستانی نسبتا صعب العبور و طبیعت بکر و بسیار زیبای مسیر‌های دسترسی، به طور معمول این مستند‌ها از جذابیت زیادی برخوردار بوده و طرفداران بسیاری بین بینندگان شبکه اشراق دارد.
 
موسوی با اشاره به اینکه پوشش گیاهی و حیات جانوری مناطقی که این آبشار‌ها در آن جاری است هم در سکانس‌هایی از این مجموعه تلویزیونی پخش می‌شود،گفت: آبشار‌های هشترخان، ایلان دره سی، ماری، وزنه سر، آدانا، دگاهی و بویوک شیران از جمله آبشار‌های زیبای استان زنجان می‌باشند که در قاب دوربین این مجموعه مستند جا گرفته اند.
 
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: مستند شلاله لر به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین اسماعیلی، تصویر برداری  آقایان سعید و حسین حسنی و با تدوین فرنام باقری در ۳ قسمت ۵۰ دقیقه ای تهیه شده که بزودی از شبکه اشراق پخش خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.