رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از نشست شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در جزیره کیش و قول مساعد سلطانی فر به کمک برای تجهیز و تکمیل امکانات کمپ تیم‌های ملی در جزیره کیش، مقرر شد تا مبلغ ۲۵میلیارد تومان برای توسعه و برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی و برگزاری مسابقات بین المللی استفاده شود.

روز گذشته عزیزی خادم جلسه‌ای را با سلطانی فر در این خصوص برگزار و اعلام کرد که حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان برای توسعه فوتبال جای تشکر و قدردانی دارد.

عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: روز گذشته نشستی را با سلطانی فر در خصوص توسعه و تجهیز امکانات در جزیره کیش برگزار کردیم. سلطانی فر دستوری مبنی بر اختصاص مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای توسعه و تکمیل امکانات کمپ تیم‌های ملی، برگزاری اردو‌های تدارکاتی و انجام مسابقات بین المللی در کیش به فدراسیون فوتبال صادر کرد. در واقع حمایت‌های بیش از پیش وزیر ورزش و جوانان برای توسعه فوتبال جای تشکر و قدردانی دارد.

او در ادامه بیان کرد: سلطانی فر با درخواست فدراسیون فوتبال با اختصاص مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به این فدراسیون موافقت کرد، اما در نشستی که روز گذشته برگزار شد این مبلغ، به ۲۵ میلیارد تومان افزایش یافت. قرار است این مبلغ از ردیف تملک دارایی سال ۱۴۰۰ پرداخت شود. همچنین قرار شد مبلغ مناسبی سال آینده از همین محل به فدراسیون فوتبال برای توسعه این رشته و تامین امکانات کمپ تیم ملی در کیش اختصاص داده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار