یک یگان الحشد الشعبی در منطقه الطارمیه در شمال بغداد هدف حمله گروه تروریستی داعش قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جنبش مقاومت اسلامی النجباء در کانال تلگرامی خود از حمله مجدد گروه تروریستی داعش به نیروهای مردمی عراق در منطقه الطارمیه بغداد خبر داد.

واحد رسانه‌ای الحشد الشعبی در بیانیه کوتاهی اعلام کرد: یک یگان بسیج مردمی در منطقه الطارمیه در شمال بغداد هدف حمله داعش قرار گرفت. هنوز جزئیات بیشتری در خصوص خسارت‌های احتمالی این حمله اعلام نشده است.

از سوی دیگر فرماندهی ستاد عملیات بغداد در بیانیه‌ای گفت: در ادامه عملیات جست وجو و بازرسی نیرو‌های تیپ ۵۹ لشکر ششم پیاده نظام و بر اساس گزارش اطلاعاتی دقیق، بمبی که گروه تروریستی داعش در یکی از باغ‌های منطقه الطارمیه در شمال بغداد کار گذاشته بود، کشف و خنثی شد.

در ادامه بیانیه آمده است بمب دست‌ساز در کنار یکی از جاده‌ها کار گذاشته شده بود که واحد مهندسی لشکر ششم پیاده نظام آن را خنثی کرد.

منطقه الطارمیه در شمال بغداد با وجود فروکش کردن خطر تروریست‌های داعش، همچنان یکی از خطرناک‌ترین مناطق عراق از لحاظ حضور هسته‌های خفته داعش به شمار می‌رود.

پیش از این هم مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی وابسته به وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد بر اساس گزارش‌های دقیق اطلاعاتی سرویس اطلاعات نظامی درباره وجود یک دستگاه موتور سیکلت بمب‌گذاری شده آماده برای انجام یک عملیات تروریستی در یکی از بازار‌ها در منطقه القراج در جنوب موصل، بلافاصله ماموران سرویس‌های اطلاعات نظامی به منطقه مذکور اعزام و آنجا را محاصره و موتور سیکلت بمب‌گذاری شده را کشف و منهدم کردند.

این مرکز همچنین از بازداشت ۴ تن از عناصر وابسته به گروه تروریستی داعش از جمله یک زن در استان‌های بغداد، کرکوک و نینوا خبر داد. طی ماه‌های اخیر روند حملات عناصر مسلح وابسته به گروه تروریستی داعش به ویژه در منطقه‌ای ما بین استان‌های کرکوک- صلاح الدین و دیاله موسوم به «مثلث مرگ» شدت یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
زنده باد برادران غیور عراقی مرگ بر داعش
آخرین اخبار