اولین کلینیک تخصصی مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی عمرانی راد قائم مقام مدیرعامل و معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان برگزاری اولین کلینیک تخصصی مشاوره کسب و کار در استان، گفت: برگزاری کلینیک تخصصی کسب و کار و ارائه مشاوره به واحد‌های صنعتی که در حوزه‌های مختلف دارای مشکل هستند بسیار حائز اهمیت است.

او افزود: استفاده از مشاور‌های متخصص برای واحد‌های تولیدی بسیار راهگشا بوده و واحد‌های صنعتی باید برای بهره مندی از ظرفیت مشاوران متخصص با معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همآهنگی لازم را داشته باشند.

عمرانی گفت: با استفاده از تجارب و دانش مشاوران کسب و کار شاهد رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و رشد و توسعه تولید داخلی، اشتغال پایدار و پویایی هرچه بیشتر اقتصاد و صنعت استان در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها خواهیم بود.

کامران علی پور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این مراسم، گفت: با ایجاد ساز و کار‌های فراهم شده، شرایط برای ارائه خدمات مشاوره ای، آموزشی و عارضه یابی، با همکاری کارشناسان و مشاوران با تجربه و متخصص در حوزه‌های امور مالی و سرمایه گذاری، امور گمرکی، محیط زیست، بازاریابی و بازرگانی، حقوقی، بهینه سازی سیستم ها، کاهش هزینه‌های تولید و مدیریت کیفیت، مهیا شده است.

او افزود: هدف از راه اندازی کلینیک تخصصی مشاوره کسب و کار، در کنار هم قرار گرفتن عرصه علم و دانشگاه و صنعت و تولید و ایجاد ارتباط مستمر بین این دو حوزه است که قطعاً در فرآیند تولید، تأثیرگذار خواهد بود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.