مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از واگذاری زمین به واحد‌های دانش بنیان با حمایت ویژه این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یاسر امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه مشوقات و ارائه تسهیلات ویژه به واحد‌های دانش بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، در دستور کار این شرکت قرار دارد، گفت: باید ترتیبی اتخاذ گردد تا زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی در اولویت واگذاری به واحد‌های دانش بنیان که صنعت را به سمت بهره وری و مزیت رقابتی بیشتر سوق می‌دهند، قرار گیرد.

او با بیان اینکه توسعه زمین شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجب جذب سرمایه گذاران دارای اهلیت خواهد شد، گفت:ارائه مشوقات و حمایت‌های ویژه برای واگذاری زمین به واحد‌های دانش بنیان بمنظور فعالیت تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صورت می‌گیرد.

یاسر امینی گفت: هدف شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تسهیل و تسریع در اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است که منجر به پیشرفت و توسعه صنعت، ایجاد تولید و اشتغال پایدار در استان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: با توجه به لزوم توسعه اراضی صنعتی در استان، باید توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران در کنار تکمیل زیرساخت‌ها دنبال شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.