آخرین خبرهای انتخابات شوراها در خراسان شمالی را در بسته زیر مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام و المسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با بیان اینکه  مردم قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند ،گفت:هر فرد حق تعیین سرنوشت خود را دارد و خداوند متعال افراد را مکلف به استفاده از این حق خود کرده است

 حجت الاسلام و المسلمین نوری افزود: قطعی شدن مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رای به عملکرد مسئولان بستگی دارد ، اگر مسئول به وظیفه خود به درستی عمل کند موجب ایجاد انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات خواهد شد.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی عنوان کرد: مسئولان فرصت خدمت را نعمت بدانند و برای حل مشکلات مردم به وظایف خود عمل کنند.

وحدت اقوام خراسان شمالی با حضور پرشور پای صندوق‌های رای مستحکمتر می‌شود

محمود رضا معموری فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: افرادی که توسط مراجع قانونی ذیربط در قانون تایید شده اند به عنوان گزینه انتخاب و مردم در جایگاه انتخاب کننده حق انتخاب دارند و باید با شناخت و بررسی‌های لازم نسبت به فردی که انتخاب می‌کنند، آگاهی لازم را پیدا کرده، تا انتخابی اصلح داشته باشند.

معموری  افزود: به هر میزانی که مشارکت در انتخابات بالاتر باشد، افراد و تفکرات بیشتری نسبت به انتخاب فرد نظرشان را مطرح می‌کنند و در تعیین سرنوشت شان مشارکت و از حقوقی که قانونگذار برای آن‌ها در نظر گرفته استفاده می‌کنند.

 او در ادامه عنوان کرد: با توجه به بینش و آگاهی بسیار بالایی که در بین اقوام خراسان شمالی وجود دارد، همواره انتخابات با شور و نشاط و رقابت سالم برگزار و بعد از انتخابات رقابت‌ها تبدیل به رفاقت‌ها می‌شود.

 فرماندار شهرستان مانه و سملقان  افزود:شرکت نکردن در انتخابات مانند این است که ما حقی را که قانون برای ما تعیین کرده را از خودمان بگیریم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.