استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید به سمتی برویم که جوانان این منطقه که به شدت نیاز به شغل دارند دلگرم شوند زیرا آینده آنان در گرو توسعه همه جانبه استان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمد علی موهبتی  استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح پایانه مسافربری ایرانشهر اظهارداشت: این شهر یکی از شهرهای نقش‌آفرین در ایجاد انقلاب اسلامی بود مردم این شهر بارها با حضورشان دشمن را ناامید کردند.

او افزود: همانطور که امام علی(ع) می‌فرمایند «مردم ستون دین ما هستند» اگر مردم را فراموش کرده باشیم راه را گم و به سوی هدف حرکت نکردیم لذا باید مردم را مورد توجه قرار دهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امیدواریم مردم در خرداد ماه امسال حماسه دیگری را بیافریند و در مدیریت شهری و روستایی خودشان نقش‌آفرین باشند.

او ادامه داد: خوشحالم که برخی از اتفاقات مهم در سیستان و بلوچستان بویژه در منطقه ایرانشهر افتاد یکی از آرزوهای من این بود که این شهر صاحب دانشگاه‌علوم‌پزشکی شود که خدا را شکر محقق شد و اگر این اتفاق نمی‌افتاد بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی ساخته نمی‌شد چراکه بیمارستان جزو نیازهای اولیه است.

موهبتی خاطرنشان کرد: با استقرار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در جنوب سیستان و بلوچستان پروژه‌های زیادی در این منطقه افتتاح شد که اقدام بی‌بدیل و بی‌نظیری است و در آینده نه چندان دور راه آهن راه‌اندازی و بخشی از آنچه که مردم استان به آن نیاز دارند محقق می‌شود.

او  افزود: ایجاد راه‌آهنی که در آینده به سمت بم خواهد رفت و بزرگراه چابهار به ایرانشهر که اقدام مهمی برای توسعه ایرانشهر به شمار می‌رود که بخشی از ظرفیت سیستان و بلوچستان را نشان می‌دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد،: اعتباراتی که استان در حوزه راه و زیرساخت در نظر گرفته مهمترین فصل اعتباری است و می‌تواند در توسعه و رفاه تاثیر داشته باشد.

 پایانه مسافربری ایرانشهر با سرمایه‌گذاری ۳۵۰میلیارد ریالی بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۱۰هکتار و زیربنای ۶هزار مترمربع ساخته شده است.

این پایانه دارای بخش‌های مختلف دفاتر شرکت‌های حمل و نقل و سالن مسافری، استراحت‌گاه‌های رانندگان، انبارها، مسجد و سرویس‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار