مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان واکسیناسیون ۸ درصد از گروه‌های هدف علیه کرونا در این شهرستان را اتفاقی خوب و مثبت توصیف کرد.

داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان درخصوص برنامه واکسیناسیون کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حدود ۸ درصد از جمعیت و گروه‌های هدف در این شهرستان تا کنون واکسینه شده اند که نسبت به درصد پوشش واکسیناسیون کشور که ۴ درصد است، در شرایط خوبی قرار داریم.

او کاهش مرگ و میر مبتلایان به کرونا به ویژه در کادر بهداشت و درمان بعد از انجام واکسیناسیون را نشان از تاثیر قطعی و بسیار خوب واکسن عنوان کرد و افزود: هیچ واکسنی ایمنی ۱۰۰ درصد ایجاد نمی‌کند و رعایت دستورالعمل‌ها برای افرادی که واکسن دریافت کرده اند ضروری است.

رئیسی به شناسایی بیش از ۷۰ مبتلا به کرونا در هندیجان طی هفته اخیر و بستری ۵ نفر از آن‌ها در بخش کرونای بیمارستان شهدا اشاره کرد و بیان داشت: در شهرستان اداره‌هایی هستند که همچنان کمترین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا را دارند، بیشترین آمار ابتلا به کرونا را تجربه کرده اند که این موضوع به روشنی تاثیر استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی در پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.