رئیس دفتر جنبش حماس در نوار غزه با اشاره به نظامیان به اسارت درآمده ارتش صهیونیستی گفت حماس با وضع شروط در خصوص مبادله اسیران مخالف است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، یحیی السنوار، رئیس دفتر جنبش حماس در نوار غزه با اشاره به نظامیان به اسارت درآمده ارتش صهیونیستی گفت: حماس با هرگونه وضع شروط در خصوص مبادله اسیران مخالف است.

السنوار اعلام کرد: روز‌های آینده شاهد دعوت‌هایی برای دیدار‌های عمیق و جدی فلسطینی در قاهره، پایتخت مصر خواهیم بود.

السنوار پس از دیدار با هیئت امنیتی مصری بر آمادگی برای مذاکرات درباره پرونده مبادله اسیران جدای از مذاکرات برقراری آرامش تأکید کرد و گفت: از زبان من عدد ۱۱۱۱ را ثبت کنید که به خوبی به یاد خواهید آورد.

السنوار گفت: «به برادران مصری تأکید کردیم ما با هرگونه شروط در موضوع مبادله اسیران مخالفیم و اسیرانی که نزد ما هستند یک مسئله انسانی مستقل است. اسیر در برابر اسیر. موضوع اسیران به هیچ گونه تخفیف یا بازسازی یا هرگونه شکستن محاصره نوار غزه یا هیچ گونه دستاورد ملی ربطی ندارد. این دو مسیر مستقل هستند که به هیچ وجه ربطی به هم ندارند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۰۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
یک اسیرصهیونیستی نکبت ملعون کافر باید در مقابل 100 اسیر فلسطینی مبادله و آزاد شوند یک اسیر صهیونیست کافر ملعون نکبت تحویل صهیونیستهای ملعون نکبت کافر دهید و 100 اسیر فلسطینی تحویل بگیرید . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر قرآنی .
آخرین اخبار