وبینار توسعه همکاری‌های اقتصادی استان کرمان با کشور مالزی امروز با حضور سفیر ایران در کشور مالزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، وبینار توسعه همکاری‌های اقتصادی استان کرمان با کشور مالزی با حضور استاندار، رئیس اتاق بازرگانی، نماینده وزارت امور خارجه در استان با سفیر ایران در کشور مالزی پیش از ظهر امروز سه شنبه ۱۱ خرداد برگزار شد. 

علی زینی‌وند،  استاندار کرمان در این نشست مزیت جدید کرمان در توسعه همکاری‌های اقتصادی را در اتصال استان کرمان با شرق کشور، بندر چابهار و کشور‌های افغانستان و پاکستان و بازار پرمصرف هند دانست. 

او تشکیل میز مشترک کرمان و مالزی در حوزه کشاورزی، ظرفیت تبدیل شدن کرمان به هاب تجاری، کشاورزی، صنعتی و فرهنگی و استفاده از سرمایه‌گذاری‌های مشترک برای جنوب شرق آسیا و سایر نقاط دنیا را مورد اشاره قرار داد.

محمدی، سفیر ایران در کشور مالزی نیز گسترش روابط فرهنگی، علمی، دانشگاهی و مبادلات کالایی در بخش‌های کشاورزی، فناوری و صنعتی را پیشنهاد داد.

طبیب‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی کرمان نیز از ظرفیت استان برای تامین ۱۰ قلم از کالا‌های عمده صادراتی ایران به کشور مالزی نام برد.

وبینار (Webinar) از عبارت Web-based seminar گرفته شده و به کلاس، دوره، سمینار یا هر نوع رویداد آنلاین گفته می‌شود که در محیط وب و با استفاده از اینترنت و نرم‌افزارهای خاص به صورت کاملا آنلاین، زنده، تعاملی و دو طرفه در یک زمان مشخص برگزار می‌شود. کلاس آنلاین، سمینار آنلاین، دوره مجازی، کلاس مجازی و غیره نیز نام‌هایی هستند که به جای وبینار به کار می‌روند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.