چهار تیم دانشجویی ملایری در مرحله نهایی رقابت‌های کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد کشور خوش درخشیدند.

محمد عظیم خدایاری رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد ملایر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با بیان اینکه تیم‌های دانشجویی ملایر در مسابقات کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد کشور درخشیدند گفت:از مجموع تیم‌هایی که از ملایر به مرحله کشوری این رقابت‌ها راه یافته بودند چهار تیم ما توانستند در چهار گروه مختلف رتبه‌های اول تا چهارم کسب کنند.

او  افزود:در محور‌های سلامت و اجتماعی این رقابت‌ها دو تیمی که از ملایر شرکت کرده بودند رتبه‌های اول کشوری را  کسب کردند.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد ملایر ادامه داد: تیم‌های هنر و معماری و فرهنگی نیز توانستند در این رقابت‌ها به ترتیب رتبه‌های سوم و چهارم کشوری را از آن خود کنند.

خدایاری افزود: راه یابی چهار تیم ملایر به مرحله نهایی این رقابت‌ها در حالی اتفاق افتاد که تیم‌های ملایر تنها نمایندگان استان همدان بودند که باعث سربلندی و سرافرازی این استان در این رویداد‌ها شدند.

او گفت: با توجه به پیام مقام معظم رهبری به این رویداد امیدواریم در سال‌های آینده شاهد رشد حضور تیم‌های واحد ملایر و افتخار آفرینی آنان برای شهر و استان خود باشیم.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد ملایر افزود: با توجه به افتخار آفرینی دانشجویان و برای تقدیر از آنان و روحیه بخشی به این عزیزان در مراسمی با حضور مسولین استانی و شهرستانی از افتخار آفرینی آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

خدایاری با اشاره به حضور ۱۵۰۰ تیم از کل کشور در این رویداد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر تنها دانشگاهی بود که همزمان چهار تیم دانشجویی این واحد در مرحله نهایی این رقابت‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.