رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایراز آغاز مسابقات کرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویان در قالب ۱۸ تیم چهار نفره خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد عظیم خدایاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در مراسم افتتاحیه مسابقات کرسی‌های آزاد اندیشی این واحد همزمان با سراسر کشور با بیان اینکه امیدواریم حاصل این مسابقات تربیت و پرورش دانشجویان نخبه شود گفت:یکی از اهداف این مسابقات تمرین گفتمان‌ها به شکل گروهی در بین جوانان است تا بتوانند از این طریق سطح آگاهی و علمی خود را ارتقاء دهند.

او گفت:کمک به تقویت روحیه بحث و مباحثه از دیگر اهداف این مسابقات است که با استفاده از آن می‌توان به روحیه نقد پذیری و خود سازی این دانشجویان کمک کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر تصریح کرد:در این رقابت دانشجویی ۱۸ تیم ۴ نفره شرکت کرده اند که رقابت بین این تیم‌ها از دیروز آغاز شده است.

خدایاری تاکید کرد: موضوعات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سلامت و هنر موضوعات مورد بحث بین تیم‌های منتخب است که به صورت موافق و مخالف در این مسابقه حضور دارند و در نهایت هر تیم از سوی سه داور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

او گفت:از هر تیم ۴ نفره دو نفر به عنوان سخنگو و دو نفر هم به عنوان محقق در روز مسابقه حضور دارند که با کمک یکدیگر درباره موضوع مسابقه به بحث و گفتگو با سایر تیم‌ها خواهند پرداخت.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود