مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارباغ از فراهم شدن بستر برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در مسیر توسعه و ایجاد تحول در گردشگری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محمد رضا حدادیان، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارباغ از چهارباغ به عنوان یکی از مهمترین حوزه های گردشگری و صنایع دستی البرز نام برد و گفت:  بیش از ۲۲ روستای این شهرستان از جاذبه های گردشگری  و بوم گردی برخوردارند. 

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارباغ ضمن اعلام فراخوان برای حضور صاحبان سرمایه برای  تکمیل و ایجاد طرح های جدید گردشگری چهار باغ افزود: نزدیکی به فرودگاه پیام، قرار گرفتن در شریان ارتباطی کشور و وجود راه آهن در جوار این حوزه  از قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری این خطه است. 

حدادیان‌ ایجاد تسهیل در جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در مسیر اجرای طرح های عدیده‌  اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارباغ را  از برنامه های در دست اجرای این اداره دانست.

او افزود: حمایت از تشکل های مردم نهاد و معرفی جاذبه های این شهرستان در رسانه ها  بستر مناسبی را برای تحول در گردشگری این خطه فراهم می آورد.

انتهای پیام/ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم صادقیان
۱۳:۲۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
اگه پول داشتیم چشم