با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی، نمایشگاه دستاورد‌های سازمان صنایع دریایی در مشهد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر دریادار امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های سازمان صنایع دریایی در مشهد، گفت: در این نمایشگاه ۲۰ دستاورد علمی و فناوری سازمان صنایع دریایی که همه ساخت نیرو‌های جوان و متخصص داخلی است در یکی از زیر مجموعه‌های سازمان صنایع دریایی رو نمایی شده است.

او افزود: موتور‌های برون نصب بنزینی دریایی، آزمایشگاه تست هیدرودینامیک پروانه‌های گام متغیر، سیستم‌های پیش برنده واتر جت، سیستم‌های پروانه‌های گام متغیر شناور‌ها و سامانه‌های کنترل خردگی هوشمند دریایی از جمله دستاورد‌های رونمایی شده در این نمایشگاه است.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی ادامه داد: همچنین خط مونتاژموتور‌های ۲۰۰ اسب بخار بنزینی دریایی برای نخستین بار در کشور طراحی و در این نمایشگاه رونمایی شده است.


بیشتربخوانید



امیر دریادار امیر رستگاری بیان کرد: علاوه بر حو زه نظامی آمادگی داریم در حوزه گردشگری و شیلات نیز با توان متخصصان داخلی خدمت رسانی کنیم.

سرنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری نیز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه  گفت: شرکت‌های دانش بنیان را در وزارت دفاع تقویت میکنیم تا بتوانیم از دستاورد‌های نیرو‌های جوان و متخصص این سازمان‌ها در حوزه‌های غیرنظامی هم استفاده کنیم.

او افزود: معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری هم پشتیبانی لازم را در این خصوص انجام می دهد.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.