مربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ساعت‌های پراکنده شائبه برانگیز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید بیگم‌جانی مربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شائبه برانگیز بودن ساعت برگزاری مسابقات برخی از تیم‌های حاضر در لیگ دو فوتبال کشور، اظهار کرد: در حال حاضر امتیازات جدول رده‌بندی در گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور بسیار به هم نزدیک است  و یک برد و باخت صدر جدول را دست‌خوش تغییر می‌کند.

او افزود: چرا در چند هفته گذشته دیدار تیم‌هایی همانند علم و ادب تبریز و ویستاتوربین باید پس از اتمام مسابقات برگزار شود و این موضوع بسیار شائبه برانگیز است.

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان در ادامه می‌گوید: آیا ویستاتوربین تهران سوگلی لیگ دسته دوم فوتبال کشور است؟ اتفاقاتی در ساعت بازی و دیدار‌های خانگی این تیم رقم می‌خورد که واقعا مشکوک به نظر می‌رسد.

بیگم‌جانی تصریح کرد: در حال حاضر تیم‌های علم و ادب تبریز، ویستاتوربین تهران، مس نوین کرمان و سپیدرود رشت در کنار تیم ما برای اول و دوم شدن شانس دارند و باید ساعت بازی این تیم‌ها هماهنگ باشد.

او با تاکید بر این که نظارت در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بسیار وحشتناک است، اظهار کرد: اگر بگوییم اصلا نظارتی وجود ندارد بی‌راه نگفته‌ایم متأسفانه اتفاقاتی در این هفته‌ها در حال رقم خوردن است که می‌بایست فدراسیون با جدیت ورود کند.

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: مگر می‌شود برای چند تیم خاص ۴ هفته پیاپی پنالتی گرفته شود و هر بازی داوری آن‌ها مشکل داشته باشد؟ انتظار داریم فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران نظارت‌ها را در این هفته افزایش دهند.

او با اشاره به دیدار این هفته تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: این هفته میهمان تیم فوتبال آوالان کامیاران هستیم که به فاصله ۲ روز به بازی هنوز ورزشگاه و شهر بازی ما را معرفی نکرده‌اند که جای سوال دارد.

بیگم‌جانی افزود: در حکم کمیته مسابقات، آوالان از میزبانی در دیدار‌های خانگی محروم شده است که امیدواریم این حکم تحت تاثیر فشار‌های تیم حریف تغییر نکند.

تیم فوتبال شهرداری همدان در مسابقات لیگ دو فوتبال کشور،  چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه میهمان تیم فوتبال آوالان کامیاران است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار