جمعی از مسئولین از عوامل انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی یزد برای دستگیری عاملین قتل روز جمعه در شهر تفت در بازه زمانی کوتاه تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباسعلی بهدانی فر، فرمانده انتظامی استان یزد در مراسم تقدیر از عوامل انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی یزد برای دستگیری عاملین قتل روز جمعه در شهر تفت گفت: مسئولان شهرستان تفت از ابتدای وقوع حادثه پیگیر این موضوع بودند و همراهی مسئولان این شهرستان برای پیگیری احقاق قانون جای تقدیر دارد.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: قتل یک زوج سالمند در روز جمعه در شهر تفت جای ناراحتی و تأسف داشت و از دقایق ابتدایی حادثه بر پیگیری این موضوع و شناسایی عاملین این قتل تأکید زیادی شد و کمتر از ۴۸ ساعت قاتلین شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار بهدانی فر تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز مسئولان انتظامی استان یزد است و خادمان نیروی انتظامی جلوی ظلم و خدشه‌دار شدن امنیت ایستاده‌اند و استان یزد جایی برای جولان مخلان نظم و امنیت نیست و برخورد جدی با حوادث احتمالی صورت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی، امام‌جمعه شهر تفت در این مراسم با تقدیر از عملکرد درخشان نیروی انتظامی در این حادثه بیان داشت: حرکت شجاعانه و با دقت پلیس در دستگیری عاملین این حادثه تلخ که باعث برهم خوردن آرامش مردم شهر تفت و نگرانی آنان شده بود قابل تقدیر و ستایش است.

امام جمعه شهر تفت تأکید کرد: با دستگیری عاملین این حادثه در کمتر از ۴۸ ساعت اقتدار نظام در بحث امنیت بار دیگر ثابت شد و اصل اقتدار نظام در آستانه انتخابات تقویت شد.

حجت‌الاسلام گلوردی ادامه داد: افرادی که باعث ایجاد نا امنی در جامعه می‌شوند باید آگاه باشند که نیرو‌های انتظامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آنان را شناسایی، دستگیر و به سزای اعمال خود خواهند رساند.

علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت نیز در این مراسم با تقدیر از عوامل انتظامی استان و شهرستان به دلیل دستگیری سریع عاملین این جنایت در یک بازه زمانی کوتاه گفت: با تلاش شبانه روزی نیرو‌های متعهد انتظامی استان و شهرستان عوامل این جنایت تلخ که موجب جریحه دار شدن احساسات مردم تفت شده بود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر کردند که امیدواریم در آینده دیگر شاهد این گونه حوادث در شهرستان تفت نباشیم.

فرماندار تفت در این مراسم با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان تفت خواستار افزایش امکانات و تجهیزات این مجموعه شد و بیان داشت: با توجه به تعدد و پراکندگی روستا‌ها و حضور جمعیت شناور در ایام تعطیلات و پایانی هفته در مناطق ییلاقی و برای برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت در شهرستان لازم است امکانات و تجهیزات این نیرو در شهرستان افزایش یابد که تاکنون با تلاش و ازخودگذشتگی ستودنی، عملکرد مناسبی را در برقراری نظم و امنیت در این شهرستان رقم‌زده‌اند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از تلاش‌های بی‌وقفه نیرو‌های انتظامی استان یزد و شهرستان تفت برای دستگیری عاملین قتل روز جمعه در شهر تفت تقدیر شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار