حقیقی گفت: انتخابات عامل تقویت و ارتقاء منافع ملی است و از این رو ایجاد آرامش در جامعه نکته بسیار مهمی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در ستاد تنظیم بازار گفت: تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری آغاز شده و فضای جامعه کاملا انتخاباتی است و آماده ایم حماسه ۲۸ خرداد را پرشور، شاداب، سالم و در امنیت کامل برگزار کنیم.


او با بیان اینکه همه اقشار باید برای برگزاری این حماسه به صحنه بیایند، افزود: اصناف در ایجاد آرامش در جامعه نقش بسیار مهمی دارند و همه باید به وظایف خود در این روز‌ها عمل کنند چرا که ما سرباز نظام هستیم و در ۲۸ خرداد بار دیگر وفاق و اسجام خود را به نمایش خواهیم گذاشت.


حقیقی نظارت بر بازار را به صورت میدانی و مستمر خواستار شد و گفت: تمام اقلام استراتژیک در انبار‌ها به میزان کافی موجود است، اما اگر بازرسی‌ها دقیق نباشد مردم راضی نخواهند شد و روند توزیع اقلام نیز با مشکل مواجه خواهد شد.


استاندار زنجان به روند جوجه ریزی در استان زنجان اشاره و تاکید کرد: امسال از لحاظ جوجه ریزی در بهترین وضعیت هستیم و در تأمین مرغ هیچ مشکلی نداریم، ولی باید همه استان‌ها قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار را رعایت کنند در غیر اینصورت باز شاهد خروج غیر قانونی مرغ از استان زنجان خواهیم بود، اما ما اجاز نخواهیم داد چنین اتفاقی بیفتد.


حقیقی به تامین روغن خام شرکت روغن نباتی جهان اشاره کرد و گفت: مشکلی در این زمینه نیست و مدیران استانی باید پیگیر ورود روغن خام تخصیص یافته برای تولید در کارخانه روغن نباتی جهان باشند.


استاندار زنجان از اعضاء ستاد تنظیم بازار خواست تا برای اجرای مواردی که مصوب می‌شود  متعهد شوند.


تاکید دیگر استاندار نظارت بر قیمت نان بود که حقیقی به صراحت گفت: هیچ نانوایی اجازه افزایش قیمت نان را دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.