معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پذیرش دانشجو در دو مقطع Ph.D در دانشکده تغذیه و صنایع غذایی در مهرماه امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در دانشکده تغذیه فضای همدلی، مثبت و خوبی برقرار است و همواره جزو بهترین دانشکده‌های ما بوده است گفت : خوشبختانه پیش از موعد یعنی از مهرماه ۱۴۰۰ در دو مقطع پی اچ دی در این دانشکده دانشجو خواهیم داشت.

مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : رشد و ارتقای دانشکده در مدت چهار سال بسیار قابل توجه است که نتیجه تلاش‌های صادقی، پاسدار و همه اعضای دانشکده است.

او افزود: توسعه فضای فیزیکی و حمایت از تکمیل ساختمان جدید در دانشکده و افزایش رشته‌های مورد نیاز استان در برنامه دانشگاه است.

 مرادی افزود: تقویت همکاری با صنعت موجب کار علمی قوی‌تر و نیز درآمدزایی برای دانشکده می‌شود.

ایمانی معاون‌توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گفت : پیشرفت دانشکده تغذیه مدیون پیگیری‌های مسئولان دانشکده است که علی رغم‌کاستی‌ها و مشکلات چندسال اخیر، برای تقویت این دانشکده تلاش کردند.

دانشکده تغذیه؛ قطب ارتباط با صنعت دانشگاه

رئیس دانشکده تغذیه گفت: احداث کلاس‌های درسی برای دانشکده، ساخت مجموعه اداری مالی دانشکده، بهسازی آزمایشگاه‌ها و خرید تجهیزات آزمایشگاهی، طراحی و ساخت آزمایشگاه رفرنس و ساختمان جدید اساتید، مستقل کردن حوزه‌های اداری و مالی، طراحی و تجهیز سایت کامپیوتر، طراحی و ساخت فضای سبز و اخذ چارت تشکیلاتی از جمله اقدامات در این دانشکده نوپا است.

 صادقی افزود: در این دانشکده ۱۴ عضو هیات علمی در سه گروه آموزشی کار آموزش به ۱۲۷ دانشجو شامل ۷۳ دانشجوی کارشناسی و ۵۴ دانشجوی کارشناسی ارشد را بر عهده دارند.

او گفت: رویکرد علمی در آموزش مجازی، برگزاری وبینار‌های آموزشی، پایش مستمر کلاس‌های آنلاین، برگزاری مستمر ژورنال کلاب‌ها و سیمنار‌ها به صورت مجازی، تولید محتوا‌های آموزشی، حضور مستمر اساتید در عرصه بالینی و تشکیل تیم ارزشیابی درونی دانشگاه از جمله اقدامات دانشکده در بخش آموزشی دانشکده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.