رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تعداد کل تست‌های تشخیصی پی سی آر انجام شده در استان تاکنون ۶۶ هزار و ۹۴۳ مورد بوده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۱۳۰ نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

او تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۲ نفر اعلام کرد و گفت : مجموع جان‌باختگان استان از آغاز اپیدمی کرونا به یک‌هزار و ۸۴۹ نفر رسیده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، تعداد نمونه آزمایش شده روز گذشته را ۷۳۹ مورد اعلام کرد، افزود: طی مدت مذکور ۲۴۶ مورد آزمایش مثبت تشخیص داده شده که ۴۱ مورد آن از بین بیماران بستری و ۲۰۵ مورد هم از میان بیماران سرپایی بوده است.

او ادامه داد: تاکنون ۳۷ هزار و ۳۴۹ مورد در استان با علائم شبیه کرونا بستری شده‌اند که ۳۵ هزار و ۲۶۴ نفر از آن‌ها پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

محمدی تعداد کل تست تشخیص پی سی آر انجام شده را ۶۶ هزار و ۹۴۳ مورد اعلام کرد و گفت: ۵۲ هزار و ۳۳۲ مورد از این تعداد مربوط به بیماران سرپایی و ۱۴ هزار و ۶۱۱ مورد هم از بیماران بستری بوده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.