مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای یزد، از تعامل با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، برای عبور موفق از پیک بار، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،مجید دهقان، مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای یزد گفت: با توجه به بارش کم و خشکسالی‌های اخیر که موجب کاهش بهره‌برداری از نیروگاه‌های برق‌آبی کشور شده‌است، وضعیت شبکه برق کشور در سال جاری، با وضعیتی دشوار همراه است و افزایش مصرف مشترکین خانگی و صنعتی نیز، صنعت برق استان را با مشکل مواجه کرده است.

دهقان، استخراج رمز ارز‌ها را یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی صنعت برق استان در شرایط کنونی عنوان کرد و افزود: این موضوع باعث شده تا در زمان پیک بار، فشار بیشتری به شبکه برق استان وارد شود.

این مقام مسئول، در ادامه با تاکید بر تاثیر و ظرفیت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و همچنین نقش هنرمندان مردمی برای ترغیب مردم به مصرف بهینه انرژی، همکاری و تعامل این سازمان برای مدیریت بهینه مصرف برق را خواستار شد.

در پایان، عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد نیز، ظرفیت هنرمندان استانی، تولید محتوا و ایده‌های خلاقانه در زمینه‌های نمایشی و هنر‌های تجسمی را امری موثر در فرهنگسازی مدیریت مصرف در ایام پیک بار عنوان کرد.

انتهای پیام/و

برچسب ها: برق رسانی ، مصرف برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار