آیت الله اعرافی گفت: رفع همه موانع پیش روی صنعت، درصدر اولویت مسئولان استان و شهرستان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله علیرضا اعرافی  امام جمعه میبد در نشست با مسئولان استان وشهرستان، صنعت را محور توسعه شهرستان و رفع بیکاری و ایجاد تولید و اقتصاد خواند و گفت: رفع همه موانع پیش روی صنعت باید درصدر اولویت مسئولان استان و شهرستان باشد.

او افزود: البته مسئولان باید صاحبان سرمایه و سرمایه گذاران را درافق چشم انداز ۲۰ ساله شهرستان به سمت صنایع پاک و فناوری نوین هدایت کنند.

فرماندار میبد هم در این نشست با اشاره به استقبال سرمایه گذاران از شهرک صنعتی ۲ شهرستان میبد با ۵۷۰ هکتار زمین گفت: تامین زیرساخت‌های لازم ازجمله برق و گاز دراین شهرک می‌تواند باعث جذب بیشتر سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال پایدار شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، تامین برق این شهرک را از اولویت‌های شرکت برق درسال ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: مشکل عمده عدم تشکیل پرونده و عدم مراجعه متقاضیان دارای زمین به شرکت توزیع جهت عقد قرارداد است که باید هرچه سریعتر انجام شود.

اسدی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان و توزیع برق منطقه‌ای برابر با ماده ۵۴ احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور باید نسبت به تامین اعتبار لازم جهت پست‌ها و خطوط انتقال برق مورد نیاز شهرک صنعتی ۲ میبد اقدام کنند.

او گفت: یک سوم هزینه را شرکت توزیع برق، یک سوم هزینه را شرکت شهرک‌های صنعتی و یک سوم را هم باید سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین کنند تا هرچه زودتر شاهد برق رسانی به این شهرک باشیم.

عزالدینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم تصریح کرد: اکثر واحد‌هایی که قرار است درشهرک صنعتی ۲ راه اندازی شوند نیاز به برق دارند و آماده خریداری ۴۰ مگاوات برق از شرکت توزیع هستیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.