آیت الله اعرافی گفت: جریان انتخابات کلید خورده است و همه دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه باید همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله علیرضا اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه کشور و امام جمعه میبد در جلسه شورای اداری سال جدید، با اشاره به انتخابات پیش رو درسال جدید، گفت: در انتخابات حضور حداکثری نباید کاهش یابد. 

او افزود:به هیچ بهانه‌ای نباید از صندوق رای قهر کرد و در انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری باید بالاترین حضور را رقم بزنیم.

آیت الله اعرافی  ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی و روحانیت و نخبگان و موسسات و جریانات مردمی از همین امروز باید مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب کنند.

آیت الله اعرافی اقتدار اقتصادی و ارتقاء جایگاه کشور در این زمینه را از اولویت‌های این شهرستان برشمرد و گفت: رشد اقتصادی زیرساختی برای همه کشور است چرا که وقتی تولید و اقتصاد فعال و پرقدرت داشته باشیم کشور به سمت پویایی می‌رود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بر طرح‌های کلان، صدور مجوز‌ها و زیرساخت‌ها و تسهیل در پرداخت تسهیلات، مشارکت جدی بانک‌ها دراعطای تسهیلات، ارتباط با صنعت و سرمایه گذاری و توجه به تولیدات هنری و خرد درسال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تاکید کرد.

امام جمعه میبد گفت: مردم باید با انگیزه، صنعت، تولید و اشتغال را پیش ببرند و محیط زیست هم با فناوری‌های پیش رفته مسائل را مورد رصد قرار دهد.

آیت الله اعرافی اسناد بالادستی از جمله بیانیه گام دوم، الگوی ایرانی اسلامی، سند تحول آموزش و پرورش و مهندسی فرهنگی را راهنمای تحول درکشور برشمرد.

امام جمعه میبد تشکیل هیئت اندیشه ورز از دانشگاهیان، صاحبان فکر و صنعت و فرهیختگان درهم افزایی و توسعه را ضروری خواند.

او فقرزدایی و ارتقا معیشت و رسیدگی به محرومان را از اولویت‌های مسئولین شهرستان عنوان کرد و گفت: شورای تعاون اجتماعی دراین زمینه شکل گرفت و نباید درمشاغل خرد و نیازمندان چیزی کم گذاشت.

مدیرحوزه‌های علمیه کشور تاب آوری ملت ایران، مجاهدت و مقاومت در برابر همه سختی‌ها را از زیبایی سال ۹۹ خواند و گفت:این تاب اوری بزرگ، مجاهدت و مقاومت سنگین درخور تقدیر است.

اوگفت: باز از رهبر معظم  انقلاب که هدایت هایشان این مسیر را به پیش برد و از گرو‌های جهادی، مردمی، موسسات خیریه و قرارگاه شهید سلیمانی و خیرین که درکمک‌های مومنان، مواسات، پروژه‌های بهداشت و درمان و خدمت رسانی به آسیب دیدگان از کرونا و کمک به دستگاه بهداشت و درمان پای کار بودند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار