رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: براساس گزارش ارائه شده از سوی رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری مرکز استان چهارمحال و بختیاری به این شورا،اشتباهی در روند هرس درختان رخ نداده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به برخی خبر‌های منتشر شده مبنی بر هرس اشتباه تعدادی از درختان بوستان ملت شهرکرد در روز‌های اخیر اظهار داشت: براساس گزارش ارائه شده از سوی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری مرکز استان به این شورا، اشتباهی در روند هرس این درختان رخ نداده است.

او افزود: نماینده شورای اسلامی شهرکرد در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری به‌همراه تعدادی از کارشناسان مرتبط، نسبت به بررسی میدانی این موضوع و ارائه نتیجه آن به شهروندان اقدام می‌کند.


بیشتر بخوانید


رئیسی با اشاره به بروز پدیده خشکسالی و کاهش شدید منابع آب اضافه کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نسبت به حفظ وضعیت موجود فضای سبز شهرکرد اقدام کند.

او ادامه داد: توسعه فضای سبز شهرکرد به‌ویژه در مناطقی با سرانه پایین، مورد توجه مسئولان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری مرکز استان باشد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار