کریمیان گفت:تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام از دستاورد های سفر وزیر بهداشت و همراهان ایشان به استان ایلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،چهل و چهارمین جلسه قرارگاه مدیریت مقابله با بیماری کرونا و جلسه پدافند غیر عامل در دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور ریاست دانشگاه، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاونین، مدیران ستادی و سایر اعضاء این قرارگاه در دفتر ریاست محترم دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های همکاران در عرصه مقابله با بیماری کرونا گفت:هفته اخیر وزیر بهداشت و همراهان ایشان به استان ایلام سفر کردند و تصمیمات بسیار ارزشمندی در جهت تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام و بیمارستان محلی شهرستان ملکشاهی اتخاذ نمودند.

او افزود:این سفر دستاورد‌های بزرگی برای استان به همراه داشت که ان‌شاءالله در ادامه تصمیمات اتخاذ شده محقق شوند و حوزه سلامت استان با فراغبال بیشتری به مردم خدمت نماید.

کریمیان بیان کرد:در این سفر مسئولان ارشد وزارت بهداشت و در راس آنان  نمکی وزیر محترم بهداشت رضایت کامل از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی ایلام داشتند که برای همه ما موجب افتخار و دلگرمی است.

او اعلام کرد:با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در سفر وزیر محترم بهداشت به استان، کمیته‌ای در بحث پیشبرد امور بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام در سطح دانشگاه تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.