باقری گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از ۱۶۸ مکان ورزشی طی هفته گذشته بازدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، در هجدهمین هفته از فعالیت کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و استخر‌های استان ایلام، ناظران کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و استخر‌های استان ایلام از تاریخ ۱ لغایت ۶ خرداد ماه ۱۴۰۰ با اجرای گشت مشترک در سطح شهرستان‌های تابعه، نظارت خود را بر نحوه‌ی رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی در اماکن مذکور به عمل آوردند.

مجتبی باقری دبیر کمیته‌ی نظارت بر اماکن ورزشی و استخر‌های استان ایلام، گفت: در این بازدید‌ها که با هدف پیشگیری از شیوع کرونا و با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرایی شد، از ۱۶۸ مکان ورزشی بازدید به عمل آمد.

او بیان کرد: نتایج گزارشات ارسالی حاکی از آن است که از آغاز فعالیت این کمیته تاکنون، ۲۱۵۲ بازدید نظارتی به عمل آمده است که برآیند این نظارت‌ها ۲۵۲ تذکر شفاهی، ۶۵ تذکر کتبی به موسسین متخطی و پلمب ۹۹ مورد از اماکن مورد نظر می‌باشد.

او با اشاره به تصویب طرح فعالیت مشروط این دسته از بنگاه‌ها در وضعیت رنگ بندی قرمز و نارنجی ، بیان کرد: پشتوانه‌ی تصویب این طرح، شیوه نامه‌ای است که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تهیه و تنظیم شد و استمرار فعالیت اماکن ورزشی، مشروط به رعایت شیوه نامه‌ی مذکور می‌باشد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.