وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در جریان جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، ۹۱ نفر از اعضای ۱۹ خانواده فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، وزارت بهداشت فلسطین امروز یکشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی بمباران ۱۱ روزه خود علیه نوار غزه اعضای ۱۹ خانواده فلسطینی را به شهادت رسانده است.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۹۱ فلسطینی از ۱۹ خانواده به شهادت رسیدند که ۴۱ نفر آن‌ها کودک و ۲۵ نفر زن بودند.

به گفته این وزارتخانه، ۲۱ نفر از اعضای خانواده الکولاک ازجمله ۸ کودک و ۶ زن در حملات وحشیانه صهیونست‌ها به شهر غزه به شهادت رسیدند.

همچنین از خانواده ابوعوف ۹ نفر ازجمله یک کودک و ۵ زن در بمباران‌ها اسرائیلی علیه خانه آن‌ها در نوار غزه به شهادت رسیدند.

این وزارتخانه افزود که ۶ نفر از اعضای خانواده التنانی ازجمله ۴ کودک و یک زن نیز در حمله هوایی رژیم اشغالگر به خانه آن‌ها در شمال نوار غزه به شهادت رسیدند.

در ۱۱ روز حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه دست‌کم ۲۵۵ فلسطینی ازجمله ۶۶ کودک و ۳۹ زن و بیش از ۱۹۰۰ نفر زخمی شدند. در حملات رژیم اشغالگر در کرانه باختری نیز از ۱۳ آوریل حداقل ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار